torsdag 24 september 2015

Egna insändare

Jag sitter och tittar på er när ni suckar och svettas och skriver era insändare. Jag tror att ni tyckte att det var lite jobbigt att inte få bestämma själva vad ni skulle skriva om, men jag ser att alla kommit igång. Ni ska veta att jag tycker att ni är riktiga kämpar!


De elever som inte var här idag kommer att få ett annat ämne att skriva om så det blir lika för alla.


Under morgondagens lektion kommer ni att få tillbaka era reportage och vi kommer att gå igenom era planeringar med er en och en.


Ha nu en bra eftermiddag och kväll så ses vi imorgon!


Liselotte

3 kommentarer:

  1. Hahahaha, det var en suck av lättnad. Att skriva om en större skola, var det en god idé.
    Vi ses imorgon

    SvaraRadera
  2. Jag är så ledsen Liselott för att jag kunde inte skriva allt jag ville, först började jag tänka om hur skulle jag börja skriva om detta ämnet och vad skulle jag skriva och det tog mer än en timme så hann jag inte.

    SvaraRadera
  3. Jag är inte nöjd om min insändare! Jag hade tillräckligt med tid, men tankar blandades i mitt huvud! Och jag tyckte inte om ämnen. :/

    SvaraRadera