onsdag 9 september 2015

Ännu mer reportagearbete!

Ni jobbade vidare med era reportage. Alla grupper har kommit igång, vissa har kommit långt och andra inte lika långt. Det är inte så lätt att grupparbeta när gruppmedlemmar saknas, men huvudsaken är att man gör sitt bästa med de förutsättningar som finns. Imorgon kommer reportern från tidningen och Sofia och jag byter plats så hon är med er och jag tar hand om gymnasiegruppen. Försök tänk ut någon fråga som ni kan ställa till reportern. Ni kanske kan få något värdefullt tips.


Ha en bra fortsättning på dagen
Lislotte

5 kommentarer:

  1. Hej alle hopa! Jag vill ha gärna vara med er idag på lektionen och jobba med Hazelle, men jag är mycket sjuk och har haft halsfluss, därför kommer jag inte till skolan. Jag hoppas om Hazelle kan skriva till mig för att jag vet vad ska vi göra åt det,för att jag vet inte om jag kan kommer imorgon jag förfarande mår dåligt. Najoua

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fy vad jobbigt! Krya på dig!

      Radera
    2. Tack Sofia! Men jag är ledsen, för att jag kan inte jobba med Hazelle. Jag hoppas om hon kan klara sig och jag be henne om schakt. Najoua

      Radera
    3. Om ursäkt? Hon klarar sig.. Tänk på att du ska bli frisk bara! Vi saknar dig förstås:)

      Radera
  2. Vad jobbigt !
    Jag hoppas att du mår bättre nu och Hazelle är så duktig..så jag är säker att hon kunde klara sig själv..
    Noor

    SvaraRadera