söndag 7 september 2014

Sjuk men nöjd!

Tyvärr så blev jag ju sjuk i onsdags och missade hela finalen av val-veckan. Jag är så ledsen för det, men jag har förstått av era kommentarer att det gick riktigt bra och ni tyckte att det var roligt! Jag är övertygad om att alla gjorde sitt bästa och imorgon ska jag prata lite mer med lärarna som var med. Jag hörde också att tidningen hade varit där och kanske kan jag få en resumé där också imorgon! :) Noi, jag är så nyfiken på kaoset i vallokalen och det får Anders berätta, men sen måste ni andra berätta ALLT när vi ses nästa gång!

Jag mår i alla fall bättre nu och imorgon ska jag jobba. Jag har en ide' om att vi kan göra någon skrivuppgift utifrån allt som ni har lärt er om era partier! Vi ses imorgon eller på tisdag! Saknar er alla!

6 kommentarer:

  1. Hej Sofia!
    Vad kul att du blir frisk och vi ska träffa snart!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vi ska förbereda.I alla fall lärde jag mig varför sverigedemokraterna partiet vill inte invandrare. Jag lärde mig hur jag presenterar till andra elever och lärarer.Vi ses på tisdag!

    SvaraRadera
  3. Det var inte riktig kaos, men det var bara vi kunde inte hålla oss i kö. Vi ville go in vallokalen samtiden med andra kompisar. Sedan valde vi tillsamman på lappar inte bara en och en. När vi skulle sätta lapparna i kuvert , då gömde vi inte bakom valskärmen, men vi stod överallt . Några personer glömde att försegla kuvert och måste go bakåt och kom till Maja igen.
    Men det var roligt i alla fall :)
    14/09/09 (13.25)
    Noi

    SvaraRadera
  4. Det finns många människor som blir sjuka på grund av vädret som ändras från varmt till kallt.

    Du är sjuk men du tänker fortfarande på oss.
    Stress kan också vara en anledning att bli sjuk, så ta det lugnt!
    (Jag vet att det är lätt för mig att säga det.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad fint tänkt, Benelda! Absolut kan stress ligga till grund för att jag var sjuk i förra veckan. Jag ska försöka att ta det mer lugnt, men det är svårt att inte tänka på er! :) Men tack för din omtanke!

      Radera