tisdag 29 november 2016

Eget arbete

Så idag var det eget arbete igen och tiden rusade iväg, tyckte jag. Vad tyckte ni? Gick tiden snabbt eller långsamt? Vad är det som gör att det känns som att tiden går fort ibland och ibland inte?


Vad fick du gjort idag? Ligger du bra till i din planering och med den utredande texten/pratet? Eventuellt kan ni få lite längre tid på er med den och de andra uppgifterna. Det beror lite på när vi måste vara klara med era betyg. Vi återkommer om det!


Har ni några tankar om vad vi skulle kunna jobba med gemensamt som nästa tema? Alltså, något som alla kan ha användning av och som ni behöver stöttning i samt passar in i planeringen för kursen!


Imorgon kommer ni att titta på avsnitt 2 av Leende guldbruna ögon och eventuellt blir det någon liten uppgift utifrån det avsnittet, gemensam eller enskilt vet jag inte än!


Ha det bäst!
/Sofia

3 kommentarer:

  1. Ayman32

    Jag tror som dig Sofia, tiden rusar alltid.
    Jag tror att tiden rusade alltid, men vi känner ibland att den går långsamt om vi vill tiden att gå snabbt.

    Jag har samlat lite information för min instruktiontext.

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. jag tycker att tiden går jättesnabbt, när man har många uppgifter för att göra. Då ska man anstränga sig för att göra bäst utan att känna tid.

    SvaraRadera
  3. Tiden gick så fort idag verkligen! 🤔
    Jag fick skriva om filmen idag och vad det handlar om, Leende guldbruna ögon.
    Imorgon försätter vi och kolla på resten av filmen det blir ju spännande. 😄

    SvaraRadera