torsdag 11 februari 2016

Utvärderingar

Idag jobbade ni med att följa upp er utvärdering om romanen och källkritik. Sedan skulle ni också utvärdera novelltemat. Gick det bra? Är det svårt att tänka på vad man kan och inte kan? Ni kämpade på bra, men det var ju verkligen tråkigt att några av era svar försvann när ni skulle lämna in dem. Det var jättekonstigt! Ibland fungerar det inte som man vill med datorer och internet!


Imorgon blir det diskussioner med fokus på vad ni har lärt er och vad ni tycker att ni behöver bli bättre på.


Vi ses då!
/Sofia

4 kommentarer:

  1. Nej, för mig är det inte svårt att säga vad jag kan, eller vad jag inte kan. Man vet själv vad som var svårt och vad behöver man för att utveckla sig. Jag har inte gjort min utvärdering om novellen, eftersom jag var så rädd att mina svar skulle försvinna!:D Jag ska börja nu och skriva vad jag hade lärt mig och ska lämna in den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Mays! Det är viktigt att kunna se såna saker!

      Lycka till!:)

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera