Eleven diskuterar översiktligt utifrån dikten, och kan då också göra enkla jämförelser med egna erfarenheter och kunskaper. |
Eleven
diskuterar utförligt utifrån dikten, och kan då också göra välutvecklade jämförelser
med egna erfarenheter och kunskaper.
|
Eleven
diskuterar utförligt utifrån dikten, och kan då också göra välutvecklade jämförelser
med egna erfarenheter och kunskaper.
|
I den skriftliga reflektionen kan eleven formulera sig relativt
varierat, relativt tydligt och relativt sammanhängande. Eleven
kan även formulera sig med visst flyt och i någon mån anpassat
till syfte, mottagare och situation.
|
I den skriftliga reflektionen kan eleven formulera sig relativt
varierat, tydligt, sammanhängande och relativt strukturerat. Eleven
kan även formulera sig med flyt och viss anpassning till syfte,
mottagare och situation.
|
I den skriftliga reflektionen kan eleven formulera sig
varierat, tydligt, sammanhängande och strukturerat. Eleven kan även
formulera sig med flyt och viss anpassning till syfte,
mottagare och situation.
|
fredag 19 februari 2016
Bedömning för skrivuppgiften på måndag
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar