tisdag 17 november 2015

Tyst eget jobb

Gick det bra för er idag? Har ni läst klart boken nu? Det var så lugnt och tyst idag, så jag knappt märkte att ni var här. Det kändes lite konstigt, eftersom vi annars brukar ha så livade lektioner. :)

Imorgon föreslår jag att ni börjar skriva lite och gärna att ni låter någon kompis titta på det och komma med tips. Glöm inte att titta på exempelanalyserna på Fronter. Jag sa till några att man kan låna inledningar på meningar från andras analyser. Läs gärna upp era inledningar för varandra, för att se på olika sätt att börja analysen!

Vi ses!
God natt!
/Sofia

3 kommentarer:

  1. Det var ju konstigt. Det betyder att vi är mycke duktiga elever för att vi inte pratade med vrandra på något annat språk som vanlig.

    SvaraRadera
  2. Det gick bra och jag hann läsa klart boken igår, nu börjar jag med att skriva.


    Mays

    SvaraRadera
  3. Det gick bra och jag tror att vi har tillräckligt med tid till denna uppgift. Jag har redan börjat skriva.

    SvaraRadera