söndag 8 november 2015

Sofia sjuk!!

Tyvärr måste jag meddela att Sofia inte mår bra idag så ni läser på egen hand idag. Kom ihåg att titta på kommentarerna på era läsloggar för att kunna förbättra till nästa läslogg som ska skrivas på kapitel 15. Välj alltså ett citat från kapitlet och reflektera runt det.


Om Sofia är frisk i morgon så åker hon till Stockholm på en kurs så ni har självstudier även då. Stöter ni på problem under de här dagarna så finns ju jag här och kan hjälpa er.


Läxa till onsdag är alltså att läsa till och med kapitel 15 och läslogg.


Ha det bra
Liselotte

10 kommentarer:

  1. Jag jobbar idag ,då kommer jag inte hellre.
    Men är de andra ska studera hemma menar du?

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att blir frisk i morgon,sofia.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Sofia

    Lina

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! Sofia <3
    Hoppas du kommer att bli bättre och frisk snart :)

    SvaraRadera
  5. Krya på dig Sofia!
    Jag hoppas att du mår bättre idag.
    Noor

    SvaraRadera
  6. Tack alla! Jag mår bättre och har varit på kurs i Stockholm hela dagen!

    SvaraRadera