fredag 21 oktober 2016

Höra och läsa

Ja, ni Chris Oak ställde till stora bekymmer idag! Stackars er! Men vi bestämde oss för att tänka positivt och gick hem med ett leende på läpparna! Hoppas att det sitter kvar hela helgen och längre med förresten!:) Jag tycker i alla fall att ni är bäst oavsett resultatet, för ni kämpar så hårt!


Hur gick det för er andra som var i andra rummet med Liza? Tyckte ni att det var lätt eller svårt?


På måndag ska ni få läsa en insändare, så vi ses strax före 12.30 i K5 då, så ni kan komma igång direkt 12.30. Fixa dator innan om ni vill ha det! Jag tar dit några i-pads, för er som vill ha det som hjälpmedel.


Ha nu en riktigt fin helg!
/Sofia

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Det gick jätte bra det var lätt tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Ayman32

    Jag tror att helgen är inte så riktig, eftersom vi måste vara beredda innan tisdagen kommer.

    Jag vet inte om mitt leende ska klistra sig på mina läppar, men jag är optimistisk ändå.

    Hoppas att alla ha bra resultat!

    Ha en riktigt fin helg!! :)

    SvaraRadera
  3. Ayman32

    Idag har vi en bra examen.

    SvaraRadera