måndag 5 januari 2015

Nya tag

Hej allihopa!
Hoppas att ni har haft en fin jul och nyår och att ni börjar bli redo för nya tag här i skolan. Jag jobbade min första dag i fredags och idag jobbar jag lite också. Vi ses ju igen den 9 januari och då tänkte jag att vi ska se på filmen "Hundraåringen..." tillsammans. Några av er kanske redan har sett den, men det går alltid att lära sig något nytt ändå! Alla får gärna komma på lektionen kl. 8.00-9.30, för då börjar vi att titta på filmen och sedan ser vi klart den på eftermiddagen.

Måndag den 12 januari är det stängt, eftersom vi har nytt intag, så på tisdagen börjar några nya elever i gruppen och då gäller det nya schemat. Håll koll på startsidan på Fronter, så tror jag att ni hittar det nya schemat där snart.

Jag ser fram emot att träffa er igen!
/Sofia :)

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, 7.50 kommer du väl! Vi ses då..

      Radera
  2. tyvärr att jag kunde inte komma till skolan idag. Det fanns inga buss från Valskog till Kungsör. De börjar trafiken i morgon den 8 janjuari, så ses vi på fredag.
    Noi.

    SvaraRadera