torsdag 12 januari 2017

Namn och eget arbete

Idag försökte vi lära oss varandras namn och lite vad vi har för intressen. Kommer ni ihåg varandras namn nu då?


Ni fick sedan titta i era planeringar och bestämma lite vad ni ska börja med. Jag tar med lite kopior imorgon till lektionen. Dessutom tar jag med På G-böcker till dem som behöver det.


Vi vill att ni svarar på enkäten som ligger som länk här på bloggen. Det blir kanske lite tid till det imorgon bitti, men tänk på att det är struligt med wifi här, så det är bättre om ni gör det hemma. Imorgon kommer ni först att jobba lite utifrån er egen planering och sen kommer vi starta arbetet med tidningstexter. Observera att vi har lektion kl 8 imorgon och att salen är K5!


Vi ses då!
/Sofia



3 kommentarer:

  1. Jag träffade många nya vänneridag, men ibland det blir svårt att komma ihåg allt.

    SvaraRadera
  2. Ayman32

    Idag lärde känna mig mina nya kompisar.

    Ha en trevlig natt!

    SvaraRadera