fredag 28 augusti 2015

Respons och arbete med gruppartiklar

Hur kändes det idag att få respons på era artiklar? Vet ni vad ni gjorde bra och vad ni behöver tänka på i ert skrivande framöver? Det är ju det som är syftet i alla fall:)


I klassrummet arbetade ni med artiklarna gruppvis och nu hoppas jag att de flesta är klara och att ni skickar dem på Fronter så snabbt som möjligt. Jag tänkte att vi tittar lite på dem på lektionen på måndag.


Ha nu en fin helg och ni missar väl inte att det är fest i Kungsör i helgen?
Vi ses på måndag!
/Sofia och Liselotte

4 kommentarer:

  1. Jag, lina och Martina har skrivit klart mina nyhetsartikl och lämnade in den på fronter ..ses vi på måndag
    Noor

    SvaraRadera
  2. Jag lämnade redan uppgift på fronter. (Jag,Razieh,Vince och Danny)

    Känns bra. Jag måste komma ihåg ordet "som" "vars" och obestämd form.

    Det är Thor Modeen Dagarna och det finns öltält och taco bufee igen.

    -Hazelle

    SvaraRadera
  3. Jag visste inte att fanns det fest i Kungsör. Ändå glad för att musiken var inte så högt att kan jag hör den. Vi ses på måndag 👍😌

    SvaraRadera
  4. Jag visste inte att fanns det fest i Kungsör. Ändå glad för att musiken var inte så högt att kan jag hör den. Vi ses på måndag 👍😌

    SvaraRadera