torsdag 13 augusti 2015

Nu har vi börjat!

Hej alla gamla och nya elever!

Idag började vi med att alla närvarande berättade för en kompis om hur sommaren varit. Sedan fick kompisen återberätta. Då var det alltså viktigt att som lyssnare var uppmärksam för att kunna berätta så korrekt som möjligt. Jag tycker att vi fick en bra bild över era olika upplevelser. Några av er hade varit på långa resor, vissa hade varit på korta resor och andra hade inte rest alls. Det viktigaste är ju ändå att man får tillfälle att vila upp sig lite. Eller hur?

Ha det så bra tills vi ses imorgon.


1 kommentar:

  1. Vad roligt att vi är igång igen! Jag hörde genom väggen att ni hade mycket att berätta för varandra. Jag har vilat mig i sommar och det har varit jätteskönt och jag gjorde dessutom en resa, som flera av er redan vet. Jag var till Bodrum i Turkiet med min familj. Det var jättevackert där och vårt hotell var perfekt för oss - god mat, flera pooler, havet med egen strand och många aktiviteter för oss.
    Vi ses imorgon!:)

    SvaraRadera