måndag 18 april 2016

Eget arbete

Idag pratade vi först om lite bröllop och ni fick se några bilder! Äntligen har jag gift mig!:)


Ni fick jobba själva ungefär en timme. Vad jobbade ni med? Jag pratade ju inte med alla, men jag såg att några läste sina kommentarer på texter och frågor, några läste en saga från På G och svarade på frågor och en del av er funderade över rapportuppgiften. Är det viktigt att få "egen tid" ibland?


Imorgon kommer Rose-Marie och ni fortsätter med det ni behöver. Hjälp varandra att förklara vilka uppgifter som ni kan jobba med.


På onsdag är det också eget arbete, men vi kommer också börja med individuella samtal då. Vi pratar med några av er på onsdag, några på torsdag och några på fredag. Fundera då på vad ni har kvar utifrån era planeringar och ni ska veta hur länge ni planerar att läsa kursen.


Vi ses! Tack för idag!:)
/Sofia

6 kommentarer:

  1. Du ser ut jätte fin i bröllops bilden 😍😍 .
    Jag tror det är viktig att få egen tid ibland , eftersom vi behöver tid för att kunna plugga på uppgifter som är i fronter och kollar på vår planering.
    Idag har jag börjat skriva om boken som jag har läst tidgare och den här vecka ska jag försöka vara klar med en uppgift :) .

    SvaraRadera
  2. Idag såg vi några vackra bilder av Sofia äktenskap och jag vill säga grattis och önskar er ett långt och lyckligt liv sedan övade jag i den svenska grammatik häfte.

    SvaraRadera
  3. Idag såg vi några vackra bilder av Sofia äktenskap och jag vill säga grattis och önskar er ett långt och lyckligt liv sedan övade jag i den svenska grammatik häfte.

    SvaraRadera
  4. Jag kunde skriva min brev och lämna till dig. Det är bra att vi får ibland egen tid och försöka att ordna våran uppgifter eller planering.

    SvaraRadera
  5. Jag kunde skriva min brev och lämna till dig. Det är bra att vi får ibland egen tid och försöka att ordna våran uppgifter eller planering.

    SvaraRadera
  6. Jag fick jobba med mejl idag och fick också kolla på frågor om manual.Nu är det full fart och som vi brukar säga kör bara.Jag ska också börja läsa en bok(lättläst)förstås som heter Anna Hanna och Johanna.

    SvaraRadera