onsdag 22 april 2015

Onsdag 22 april

Vi fortsätter med Skärgårdsdoktorntemat. Vilka fina och känslosamma brev ni hade skrivit! Vi tittade på två av breven tillsammans, med fokus på struktur och språk. Ni är jätteduktiga på att hjälpa varandra. Ni är bra på olika saker och kompletterar varandra på ett bra sätt. Förstår ni vad "komplettera varandra" betyder?

Kom ihåg att lämna in era bearbetade krönikor före lunch på torsdag! Annars bedömer vi era förstaversioner.

Som jag sa så har jag semester nästa vecka och Rose-Marie vikarierar för mig.

Ha det så bra tills vi ses

Kram
Liselotte

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det känndes bra när mina klasskamrater visar mig mina fel. Vi kompletterar varandra det betyder att vi kan inte göra nåt utan jobba tillsammans och med våra lärare förstås.
    Trevlig semester
    Ha det bra så

    SvaraRadera