torsdag 2 februari 2017

Eget arbete + hör och presentation tillbaka

Idag jobbade ni utifrån er egen planering och ni fick också tillbaka hörförståelsen från i fredags och er bedömning på presentationen av krönikan från i tisdags. Var ni nöjda? Vet ni hur ni kan bli bättre, om ni inte lyckades? Jag gick runt och prata med alla och det verkade som att alla hade förstått våra kommentarer.


Imorgon kommer ni också att få jobba vidare med er planering, men också börja förbereda er lite inför källkritikarbetet som startar på måndag. Försök hitta information om källor och källkritik för att vara mer förberedda till nästa vecka.


De som inte har gjort sin presentation av krönikan, kommer också få tid till det imorgon!


Vi ses då!
/Sofia

3 kommentarer:

  1. Jag är nöjd. Lärare lärde mig att kämpa för att undvika min svårighet och utveckla mina färdigheter och det är jätteviktigt.

    SvaraRadera
  2. Jag är nöjd på min resultat,eftersom jag hade skrivit fel i hörförståelse och jag hoppas att min resultat blir bättre imorgon på min presentation.
    Jag läste lite om källor och det handlar om hur man väljer en bra källa och är allt sägs och skrivs sant eller man kan leta på.
    Lycka till för alla som ska göra presentation imorgon.

    SvaraRadera
  3. Igår var jag nöjd på mina resultat och i dag också

    SvaraRadera