fredag 7 april 2017

Bedömningen på läsloggarna och nästa vecka

Idag fick ni tillbaka era läsloggar, som ni skrev i måndags, och ni skulle läsa igenom våra kommentarer och titta på och förstå rättningen. Det viktiga nu är att ni tar till er våra kommentarer och även kommentarer från er kompis, för er som jobbade med det i tisdags, och att ni på måndag försöker att göra det ännu bättre. Några som inte var här idag har fått sina bedömningar på mejl.


På måndag kommer ni att få nya citat som vi plockar ut till er. Det kommer att vara flera att välja på och dessa kommer att finnas mellan sidorna 41-65. Läsloggen ska skrivas på lektionstid och ni ska lämna in det på Fronter, precis som förra veckan.


Kom ihåg att läsningen ska vara klar fram till sidan 70 tills på tisdag den 11 april.


Ha det bra nästa vecka nu och kämpa på med boken och uppgifterna. Själv drar jag till fjällen med familjen för lite skidåkning och förhoppningsvis avkoppling.:) Rose-Marie kommer att ha mina lektioner då, men på torsdagen får ni studera hemma. Jag tänkte att vi kan läsa sid. 96-101 gemensamt när jag kommer tillbaka tisdagen den 18 april. Hör av er till Liselotte om ni behöver någon inlämningsmapp på Fronter!


/Sofia

2 kommentarer:

  1. Sofia! "Det finns inga skidor i fjällen" :)
    Ta hand om dig själv och ha en trevlig resa!

    Trevlig helg Liselotte och alla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!:) Det får jag ändå hoppas på! Annars blir min vecka jättetråkig...
      Tack! Trevlig helg själv!

      Radera