måndag 19 december 2016

Eget arbete idag

Ni får jobba själva idag på lektionen, antingen här i klassrummet eller hemma. Jag är tvungen att vakta på våra Nationella prov, som vi har idag, eftersom flera lärare är sjuka eller vabbar. Det har kört ihop sig helt enkelt! :/


Jobba med feedbacken på den presentationen som ni ska bedöma. Lyssna på ljudfilen och börja skriva er feedback enligt mitt exempel på bloggen. Det ska lämnas in på Fronter i  mappen "Feedback på en presentation", senast imorgon efter lektionen. Vi tar första passet imorgon till att jobba klart med det, sen tänkte jag att vi skulle lyssna på någon julsång och träna ert uttal (och sångröst:)) andra passet. Så sjung upp er lite redan idag! :) Den här tänkte jag i första hand:


https://www.youtube.com/watch?v=wfW2gzNUf-U


Om ni inte var här i fredags, så jobbar ni vidare idag med det som ni behöver, utifrån era individuella planeringar!


Vi ses imorgon tisdag alltså!
/Sofia

3 kommentarer:

  1. Ayman32

    Hoppas att hinna skicka bedömning!
    Tack för låten Sofia. Den innehåller höga värderingar.

    SvaraRadera

  2. Jag kan inte komma i tid eftersom min son har tid i tandläkare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ayman32

      Hoppas att det går bra för honom!

      Radera